duminică, 5 iunie 2011

Cum se face rasadul de varza de toamna

10 comentarii
     Acum e timpul pentru a face rasaduri de varza de toamna. Eu am folosit minisera pe care am folosit-o si la rosii. Am folosit compost, pentru ca nu vreau sa le mai repic si trebuie sa aiba fertilizare corespunzatoare.



 Semintele le-am cumparat. Le-am insamantat pe randuri si nu foarte dese. Am acoperit minisera si am aerisit zilnic.





Pe 30 mai, seara, le-am semanat , in 4 iunie erau rasarite. Acum trebuie sa am grija sa le ud si sa pregatesc terenul pentru plantare.
Mai vorbim.

Gradinariti cu dragoste!



10 comentarii:

  1. Eu, operatiune asta, o sa o fac la toamna, cind se racoreste vremea, ca vara nu se poate transplanta nimic. Chiar daca nu se usuca rasadul, nu progreseaza deloc...

    RăspundeţiȘtergere
  2. Pai si mai are timp sa se faca varza mare?

    RăspundeţiȘtergere
  3. Se face. Ca aici varza e cultura de iarna. De aia, nu stie lumea de varza acra...

    RăspundeţiȘtergere
  4. Si eu pun varza tot in solar anul acesta am pus 3 feluri de varza ,timpurie ,rosie si de buzau de obicei ini scot varza pentru pus pe iarna lamurat din casa ma bucur ca mai sunt care iubesc sa cultive si sa consume nincare naturalaALINA

    RăspundeţiȘtergere
  5. Scuze rasadul il fac in solarA

    RăspundeţiȘtergere
  6. Alina, eu am transplantat ieri rasadurile in gradina. Nu au avut 40 de zile dar sper sa mearga. Au crescut frumos.
    Cea timpurie cred ca ti-a facut capatana, nu?

    RăspundeţiȘtergere
  7. Am citit despre varza ca are nevoie de azot,potasiu si fosfor.Daca pe primele doua stiu de pe blogul tau de unde le pot lua(urzica si tataneasa), ce fac cu fosforul? Ce zici de ceaiul negru?Multumesc pentru pretioasele sfaturi! Flory,Ploiesti

    RăspundeţiȘtergere
  8. Flory,
    majoritate legumelor au nevoie de aceste trei elemente, unele mai mult ca alte sau unele sunt innebunite dupa azot, gen varzoasele si unele sunt innebunite dupa potasiu, gen radacinoasele si chiar si rosiile..
    Fosforul ajuta mult la dezvoltarea florilor.
    Despre fosfor gasesti in postarea aceasta:
    http://vasi-gioni.blogspot.ro/2011/01/fosforul-p-oasele-de-peste-cea-mai-buna.html
    Despre ceaiul negru nu stiu, dar daca aflii mai multe despre el, imi spui si mie.
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Cam astea am citit pe net:
    Ce vitamine si minerale contine ceaiul negru?

    Consumul a 100 de grame de ceai negru imbogateste organismul cu 37 mg de potasiu, 3 mg de sodiu si magneziu si 1 mg de fosfor. In continutul a 100 de grame de ceai negru se mai gasesc 5 mcg de acid folic sau vitamina B9.
    Inventiva cum de altfel esti si tu, ma gandeam sa incerc, dar varianta ta cu faina din oase de peste este mai putin costisitoare! Multumesc inca odata pentru sfaturi si o recolta bogata in acest an!Flory,Ploiesti

    RăspundeţiȘtergere
  10. Flori, noi mai stiam despre ceaiul chinezesc ca este preventiv impotriva micozelor. Este bine sa avem cat mai multe alternative stiute, pentru ca fiecare dintre noi avem ceva " pe batatura" din toate acele leacuri.
    Recolta bogata iti doresc si tie!!!
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere