luni, 13 mai 2013

Castraveti armenieni

25 comentarii
Continui noutatile din gradina de anul acesta cu castravetii armenieni. Este prima oara cand fac rasaduri si va fi prima oara cand voi gusta :))

Din lipsa de timp am lasat rasadurile sa creasca mai mult decat trebuia, dar sambata le-am plantat in gradina.
Am inteles ca au gust asemanator cu cel  pepene galben.
Asa ca, daca aveti cunostinta de acest fel de leguma, va rog sa imi spuneti impresii sau sfaturi de ingrijire :))

Gradinariti cu dragoste!

25 de comentarii:

  1. Draga mea, tu mereu ma surprinzi cu noutati, eu nici macar nu am auzit pana acum de acesti castraveti :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Si eu am pus prima data anul asta, astept rezultate, inca nu au rasarit.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Mirela, eu am primit semintele si am fost " obligata" sa caut informatii si, cand am auzit ca au gust asemanator cu cel al pepenelui galben, m-am bucurat enorm.
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Green, ai vazut ce ne-am potrivit anul acesta :)) Parca sa zic ca au rasarit mai greut fata de niste castraveti obisnuiti.
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  5. O sa ai o colectie super de legume exotice, bravo !!! Pepenii tare-mi plac, dar castraveti armenesti n-am mancat :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. Mereu ne surprinzi cu ceva nou,asteptam cu interes ganduri despre acesti castraveti de care nu am auzit pana acum. Silvia Satu Mare pupici si spor la gradinarit scuze ca nu scriu de multe ori nici un comentariu dar servici,casa, gradina mai si gatit pentru baiat si sot imi fura tot timpul liber,iar seara cad rupta de oboseala,acum am patit si cu spatele de 2 zile sunt ca un robot deabia ma misc. Salutari

    RăspundeţiȘtergere
  7. Nici n-am auzit de castraveti armenieni! Astept sa vad ce si cum :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. Dani si eu am asa o curiozitate:))
    De doua zile bate un vant, si imi este frica sa nu mi-i scoata din pamant (ha,ha,ha)
    Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Silvia te pupic si eu!!
    Cu spate si noi ne mai facem vorba, dar nu il bagam in seama pana nu ne tintuieste la pat, cred :))
    Cand poti atunci intri, ma bucur mereu sa te aud!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Maya, eu ma gandeam ca sunt mai cunoscuti pe alte taramuri, dar zici ca nu :))
    Va tin la curent, cum nu.
    Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Salutari din Dragasani.Ma bucur sa vad noutati ,si cum bine zicea Silvia,mai sus,intru sa te salut.Pe tine si pe cititoarele tale.Esti o minune si un exemplu!!!!!!!!!!!
    Cu multa dragoste,Geta

    RăspundeţiȘtergere
  12. Geta,
    tu ma magulesti mereu, stiu io!!!
    Azi sunt libera si muncesc in solar si gradi. O placere mai mare nu se exista (cum zic batranii:))
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Si eu am samanta anul asta , insa nu am facut rasad si sper sa o pun foarte curand in pamant. Comparam rezultatele :).

    RăspundeţiȘtergere
  14. Mihaela, abia astept sa ne confruntam parerile, numai sa apara recolta:))
    Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Si eu abia astept sa vad acesti castraveciori !! ;)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Magda, acesti castraveciori sunt defapt castraveti lungi si incovoiati :))
    Am sa le fac poze, normal!!!
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Eu am avut si anul trecut... sunt castraveti care au gust de... nu stiu, castravete putin mai estompat! O fi si de pepene galben, dar nu recunosc eu gustul? Cresc bine si nepretentiosi. Pot fi pusi direct din samanta in pamant!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Mieta,
    da, ai dreptate, sunt mai putin pretentiosi decat kiwano si sunt plini de fructe. Acum sa vedem daca este cum spune cartea la gust ;))
    Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  19. Buna seara ma numesc Anca, Castraveti armenieni sunt hibrizi sau nu?
    adica se poate lua saminta sau nu?
    multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, nu sunt hibrizi, deci poti lua seminte. Eu am cultivat anul acesta, am si conservat murati, dar au prins seceta de la mijlocul verii si nu am mai reusit sa prin unul frumos sa il pastrez pentru seminte. Deci daca ai posibilitate, opreste!
      Pupici!

      Ștergere
  20. multumesc pentru raspus,asa o sa fac, eu i-mi pun in solar
    din martie dade sor coace sa-mi pot lua saminta in decembrie.
    Anca.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca nu este nevoie sa ii cultivi in solar, pentru ca se fac bine si in gradina, numai ca au nevoie de apa, ca orice castravete, adica mai muuulta. Seminte trebuie recoltate din primele roade, pe care le insemni cumva si le lasi sa se coaca foarte bine, nu in decembrie.
      Pup!

      Ștergere
  21. in solar umiditatea ie mai buna in timpul secetos
    Si semintelele intradevar se iau din prima recolta.
    in solar verdeata tine mai mult .
    Nu am gradina doar livada de pomi bine inteles la distata de solar.
    mutumesc pentru raspuns .
    Anca.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Bună ziua,la ce adîncime se pun
    semințele de castravete?
    Mulțumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3-4 cm
      Uite in postarea de azi, vei gasi amanunte :
      http://vasi-gioni.blogspot.ro/2014/03/la-ce-adancime-semanam-si-plantam.html

      Ștergere